جزئیات استارتاپ
اسپانسر
خرید سهام این استارتاپ
راه‌های ارتباطی
بازار هدف
نمادهای دریافت شده
اعضای تیم
  • حانیه آقاسی
    بنیان‌گذار (Chief Executive Officer (CEO))
    %54 سهم
  • میثم آقاسی
    هم‌بنیانگذار (Product Expert)
    %40 سهم
  • کیارش خانی
    هم‌بنیانگذار (Graphic Designer)
    %6 سهم
  • هم‌تیمی (Back-End Developer)
    نوع همکاری: Full-Time
  • هم‌تیمی (Front-End Developer)
    نوع همکاری: Full-Time
  • هم‌تیمی (Project Manager)
    نوع همکاری: Telework
تاریخچه افزایش ارزش استارتاپ
  • معرفی تکنولوژی‌ مورد استفاده
    در تاریخ 1398/05/09 %1 افزایش
  • تکنولوژی فنی منحصر به فرد
    در تاریخ 1398/05/09 %2 افزایش
  • فعال سازی اسکریپت احراز هویت
    در تاریخ 1398/05/08 %1 افزایش
  • شرکت در نمایشگاه
    در تاریخ 1398/04/13 %1 افزایش
  • ارتقا به مرحله رشد (Growth)
    در تاریخ 1398/04/11 %5 افزایش
  • راه اندازی دفتر کار رسمی
    در تاریخ 1398/04/01 %1 افزایش
  • فعال سازی اسکریپت احراز هویت
    در تاریخ 1398/04/01 %1 افزایش
گزارشات فعالیت استارتاپ
  • در تاریخ 1398/04/29 :
    شرکت در رویداد الکام پیچ
  • در تاریخ 1398/04/28 :
    شرکت در آوردگاه سرمایه و معرفی پلتفرم اسپانسر به سرمایه‌گذاران
  • در تاریخ 1398/04/11 :
    اولین حضور در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکامپ (سالن 11-10 / غرفه 1741)
نمودار رشد استارتاپ
ارزش کلی استارتاپ

562,815,880 تومان - 28,140,794 Spans

ارزش هر سهم استارتاپ

1,120 تومان - 56.28 Spans

تعداد کل سهام

500,000

تعداد سهام عرضه شده برای فروش

25,000

تعداد سهام فروخته شده

7,251

تعداد افراد سرمایه گذار

4

سال شروع فعالیت

1398

رتبه الکسا

294,595 16,623

معرفی اسپانسر
پلتفرم ارزش‌گذاری استارتاپ - فروش سهام استارتاپ و جذب سرمایه
اسپانسر با هدف ارزش‌گذاری استارتاپ‌هایی که در مرحله بذر (Seed Stage) هستند فعالیت خود را آغاز نموده است، تلاش ما بر آن است که بتوانیم مرجعی بومی برای ارزش‌گذاری استارتاپ‌ها باشیم.
چالش‌ها
اصلی ترین چالش ما در فضای اکوسیستم استارتاپی ایران، نحوه ارزش‌گذاری می‌باشد که انجام می‌دهیم. اما به دلیل آنکه فرایند ارزش‌گذاری ما بر اساس هیچ یک از روش‌های رایج در ایران و جهان نیست، با مخالفت‌ها و نظرات منفی در شروع راه مواجه هستیم.
راهکارها
مدل ارزش‌گذاری ما بر اساس دانش و علمی است که تولید نموده‌ایم (اما این دانش و علم با تحقیق و بررسی روش‌های متداول ارزش‌گذاری استارتاپ‌ها - بررسی شاخص‌های کلیدی تاثیر گذار بر استارتاپ‌ها در ایران - شناخت ارزش‌های کلیدی مهم از دید کاربران استارتاپ - توجه به ارزش‌های کلیدی از نگاه سرمایه‌گذاران - ایجاد پلتفرم‌های مکمل در جهت بررسی دقیق‌تر برخی از شاخص‌های کلیدی و ... به دست آمده است) مدل ارزش‌گذاری اسپانسر قابل دفاع و استراتژی‌های پیاده سازی شده در این مدل غیر‌قابل انکار از نگاه تحلیلگران است.
مدل درآمدی
ثبت نشده است.
تکنولوژی‌های مورد استفاده اسپانسر
Programming Languages
JavaScript Frameworks
Cloud and CDN
Miscellaneous
Digital Marketing